Forum Forum dyskusyjne ZGRYZ Strona Główna Forum dyskusyjne ZGRYZ
Serwis techników dentystycznych i protetyków

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Trudne początki
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne ZGRYZ Strona Główna -> Tematy bieżące
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
realthing

PostWysłany: Sro Lip 12, 2017 9:54 pm    Temat postu: Trudne początki Odpowiedz z cytatem

Napisałabym na facebooku, ale tu jestem bardziej anonimowa, a świat jest mały. Jestem rozgoryczona.

Pracuję w zawodzie od 2,5 roku. Na początku byłam w małym laboratorium, gdzie nauczyłam się samodzielnego wykonawstwa protez akrylowych (dużo prac z NFZ). Po półrocznym stażu pracodawca zatrudnił mnie na umowę zlecenie i wstępnie miał płacić wynagrodzenie minimalne + 30% od prac. Jednak szybko stwierdził, że nie stać go na mnie, wiec będzie płacił tylko 30%. Zgodziłam się - zależało mi na zdobyciu doświadczenia, a poza tym "wyrabiałam" nawet w porządku, najmniejszą wypłatę dostałam 2300zł, a najwyższą 3100zł. Niestety pracodawca zaczął mieć jakieś problemy finansowe po około roku i zalegał mi czasem dwa miesiące z wynagrodzeniem. Byłam z początku wyrozumiała - zdarza się. Ale po pół roku takiego wypłacania w kratkę, musiałam pracodawcy podziękować. Brakowało mi chęci i motywacji, by jeździć do tej pracowni, nie widziałam pieniędzy, które ciężko wypracowałam, sama zaczęłam mieć drobne kłopoty finansowe. Po tym, jak od niego odeszłam, jeszcze z 3 miesiące mnie spłacał, uczciwie co do złotówki.