Forum Forum dyskusyjne ZGRYZ Strona Główna Forum dyskusyjne ZGRYZ
Serwis techników dentystycznych i protetyków

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Lutowanie szkieletu

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne ZGRYZ Strona Główna -> Metale, masy osłaniające, odlewnictwo i obróbka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzinks

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 11:30 pm    Temat postu: Lutowanie szkieletu Odpowiedz z cytatem

Jestem zielony w tym temacie, zrobłem blache za bardzo przecieniłem i pękło. Jest szansa to zlutować?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tramp

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 1:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma sensu bawić się w lutowanie płyty, zawsze coś będzie nie tak, a w konsekwencji to miejsce i tak później pęknie. Wiem to z autopsji Smile

Lepiej zrobić od nowa, mniej nerwów i oszczędność czasu.
Powrót do góry
piotrasz

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 8:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadza się w 100%. Smile

Jeśli płyta po przecienieniu pękła, oznaczać to tylko może, iż była dodatkowo zbyt wąsko zaprojektowana.

Powielaj zawsze w silikonie. Nowy model z masy i nowy odlew nie zabiorą wówczas zbyt dużo czasu, gdy trzeba je powtórzyć.
dzinks

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 9:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze rzucicie okiem,to nie plyta wiec moze sie uda? mam juz na masie powielony i czekam na lut. A moze ma ktos urzadzenie laserowe ? oczywiscie elementy (kontaktuja) ze soba. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/158ef2f13e1915d1.html#
Powrót do góry
Tramp

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 9:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślałem o płycie w górnym szkielecie.