Forum Forum dyskusyjne ZGRYZ Strona Główna Forum dyskusyjne ZGRYZ
Serwis techników dentystycznych i protetyków

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
pytanie protetyczne, dot. akrylu
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne ZGRYZ Strona Główna -> Protezy ruchome , akryl, zęby sztuczne, technika wtrysku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ambident

PostWysłany: Pią Maj 30, 2008 7:22 pm    Temat postu: pytanie protetyczne, dot. akrylu Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie do techników dentystycznych. Jestem kompletnym laikiem i chciałbym się dowiedzieć, jak istotny jest czas pracy z akrylem w poszczególnych fazach (faza ciasta i gotowania). Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość OdwiedĽ stronę autora
zorro

PostWysłany: Pon Cze 09, 2008 9:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-zalezy od baaaardzo wielu czynników-zadzwoń do jakiejs pracowni i wyrwij z produkcyjnego kierata jakiegoś kolegę po fachu,abo kolezankę...... Very Happy Very Happy Very Happy -superbajer Cool
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stanislaw

PostWysłany: Wto Cze 10, 2008 12:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witajcie.
Hi Hi.No tak masz opaskę na oczach to nie zauważyłeś www,a w Gdańsku jest tyle Prac.Prot.
Szanowny Panie Ambident !
Nic prostszego jak wziąć "małą" próbkę materiału,w dobrym kolorze trochę transparentnym i iść do zaprzyjaźnionej Prac.Prot.Być tam np.cały dzień i się przyglądać i się pytać i się przyglądać i się pytać........To jest jedyna droga do dobrego handlu mat.prot. i właściwej obsługi TD.Tak należy czynić co najmniej raz w miesiącu (zależy to od przerobu protez danej Prac.Prot.).A reszta jest milczeniem.
Miłej Nocy Staszek