Forum Forum dyskusyjne ZGRYZ Strona Główna Forum dyskusyjne ZGRYZ
Serwis techników dentystycznych i protetyków
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Pomocy !! Nie umiejetność odlewania stali bezniklowej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne ZGRYZ Strona Główna -> Metale, masy osłaniające, odlewnictwo i obróbka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek30



Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 15

PostWysłany: Wto Mar 15, 2016 9:54 pm    Temat postu: Pomocy !! Nie umiejetność odlewania stali bezniklowej Odpowiedz z cytatem

Witam mam niesamowity problem z odlewaniem w odlewni indukcyjnej stali bezniklowej . Całe życie odlewam ze stopów niklowych teraz robię na bezniklowe i zaczyna sie horror . Jesli topie tak jak niklowe czyli czekam az kostki stali sie polacza ze sobą ale nie odpadnie bańka - nikowa stal pięknie odlana . Zero dziur , przegrzan , niedolan . Ładnie!! Natomiast beZniklowa w taki sposób to przegrzania , dziury , popękania metalu tragedia ogolnie i czy to pojedyczne korona czy mostek . System konalowy 2 mm z korony , belka 4 mm , 4 mm kanał . Ogolnie całkowicie inaczej trzeba odlewac ale jak ! Pisalem do producenta- stal Kera C !! Mysle ze każda beZniklowa zachowuje sie tak samo . Jakie macie spostrzeżenia ?? Zacząłem lac tak ze czekam az kostki zrobią sie żółte poznie mocniej żółte ale sie jeszcze nie rozpadną to nie dolewa sie . I ileś tam prób kolejnych to na farta cos sie udaje do zaakceptowania ale nadal to nie jest taki ładny odlew jak ze stali nilowej .i sam nie wiem jak lac ta beZniklowa prosze o pomoc .
Trochę to przerażajace jak mostek 4 punktowy powtarzałem 4 razy . 4 razy modelowanie 4 razy zatapianie 4 razy odlewnie . Dawałem czyste kostki w nadmiarze az 3 na 4 pkt czyli 12 kostek stali łącznie Sad
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne ZGRYZ Strona Główna -> Metale, masy osłaniające, odlewnictwo i obróbka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group