Forum Forum dyskusyjne ZGRYZ Strona Główna Forum dyskusyjne ZGRYZ
Serwis techników dentystycznych i protetyków
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Niepowodzenia w wykonywaniu szyn

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne ZGRYZ Strona Główna -> Płytki, ochraniacze, szyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eweelina123



Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 82

PostWysłany: Nie Mar 04, 2012 8:58 pm    Temat postu: Niepowodzenia w wykonywaniu szyn Odpowiedz z cytatem

witam. macie czasem tak, że pojawiają się nieliczne, malutkie dziurki jakby od kłucia szpilką ? przy grzaniu płytki czasem mi się takie robią na zewnętrznej powierzchni- za wysoka temperatura? zależy to tez od rodzaju plytki...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
eweelina123



Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 82

PostWysłany: Nie Mar 04, 2012 9:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak już było to mówcie Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
anangel



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 113
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto Mar 06, 2012 10:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym obstawiała przegrzanie - płytka zaczyna się kurczyć od przegrzania i się robią dziurki.
_________________
...smilemaker.... Smile))
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM Yahoo Messenger
andruten



Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 15
Skąd: Krakow

PostWysłany: Wto Mar 06, 2012 6:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na jakiej maszynie pracujesz i z jakiego materialu robisz plytki.
Kiedys erkodent wypuscil trefna serie i od nagrzewania robily sie pecherze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
eweelina123



Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 82

PostWysłany: Wto Mar 06, 2012 6:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam Plastvac. generalnie to wydaje mi sie ze jest to wina plytek- bo nie z wszystkimi tak sie robi. mam płytki dreve i bio art. ale głównie to wychodzi w twardych płytkach. i nie wiem ktorej firmy bo sa pomieszane Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stempas



Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 29

PostWysłany: Pią Mar 09, 2012 10:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poczytaj o tych płytkach niektóre są lekko higroskopijne i jak leży paczka otwarta przez ileś tam to jak weźmiesz taką szynę i zaczniesz ją nagrzewać woda w nich się zagotowywuje i wychodzi.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
chudaaa



Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 5

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 6:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja mam problem, paare razy zdarzylo mi sie zeplytka twardo miekka po formowaniu od strony wewnetrznej stala sie "matowa" i nie przezroczysta. Nie mam pojecia dlaczego i jak moge to zmienic? Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
chudaaa



Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 5

PostWysłany: Pon Lut 18, 2013 7:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłabym wdzięczna za podpowiedź czy coś robię zle czy można się pozbyć tego braku przezroczystości czy po prostu przy twardo miękkich tak jest??
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stonka



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 86

PostWysłany: Wto Lut 19, 2013 8:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chudaa może spróbuj użyć izolatora, ja używam ZAWSZE Isoceram firmy Scheu, konsystencją przypomina rozwodnioną oliwkę, szyny zawsze po tym mam przezroczyste.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Czarna



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 13

PostWysłany: Wto Lis 05, 2013 9:33 pm    Temat postu: szyny z dziurkami Odpowiedz z cytatem

trzeba takie twarde płytki suszyć, bo tak jak wcześniej jest napisane one często wilgotnieją bo są higro. Dlatego najlepiej kupić sobie zapas i albo na słońcu (ja opieram na parapecie o szybę gdzie często świeci słonko) albo suszę na kaloryferze- zawsze mam je gdzieś w cieple i zawsze jest ok. Very Happy
są takie specjalne suszarki np Sheu za kupę szmalu oczywiście..


chudaa albo długo izoluj w wodzie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM
Kasia



Dołączył: 18 Paź 2004
Posty: 188
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Kwi 29, 2014 4:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witajcie. Mam kilka pytań.
1. W jaki sposób blokujecie podcienia jak jest luka między zębami( tylko podcienie zębów, czy może np. erkogumem zatykacie całą lukę- tylko wtedy szyna nie lezy na dziąśle w luce-załóżmy że luka jest szerokości zęba przedtrzonowego)
2. Czy wszystkie twarde płytki trzeba suszyć, czy zawsze, czy tylko jak poleżą?
3. Po obróbce polerujecie obrzeża szyn np 3mm twardo miękkich?
4. Czy powielacie model żeby wpasować szynę( chodzi mi o te grubsze)? Jeśli tak to, czy tłoczymy na powielonym czy na pierwszym modelu?
To tyle z moich pytań. Może ktoś się zna i zechce mu się odpowiedzieć?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
marian180



Dołączył: 24 Lut 2017
Posty: 36

PostWysłany: Pon Wrz 17, 2018 10:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. lepiej zablokować tylko podcień woskiem albo gipsem
2.wszystkie wilgotne suszymy, chyba że są fabrycznie suche i przetrzymywane w szczelnych opakowaniach.
3. obrzeża zawsze wygładzamy i polerujemy po obróbce
4. model pod grubą szynę zawsze pęknie, wiec oddajesz na powielonym jeśli , ktoś w ogóle potrzebuje model - jak włożysz na drug to też go połamiesz.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dyskusyjne ZGRYZ Strona Główna -> Płytki, ochraniacze, szyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dokument bez tytułu Dokument bez tytułu
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest L.A.B. PRACOWNIA TECHNIKI DENTYSTYCZNEJ, Oboźna 7/39, 00-332 Warszawa. Przetwarzanie Państwa danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO w celach statystycznych, marketingowych i analizowaniu ruchu na stronie internetowej. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords. Dane będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat. Posiadacie Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia. Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo zablokować tę opcję samodzielnie w ustawieniach przeglądarki.Akceptuję


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group